Won Hundred er en del af den officielle showkalender. Læs, hvorfor det er vigtigt for brandet at afholde show under modeugen.
Sebastian Andersen, Commercial Director hos Won Hundred
Won Hundred er tilbage på showkalenderen på CPHFW – hvorfor?
Won Hundred er tilbage på showkalenderen, fordi vi føler, at tiden er den rette for os til at vende tilbage. Won Hundred har været igennem en stor forandring de seneste år. Vi føler, at vi kan vise, hvor brandet står i dag ved at tage del i CPHFW med et show. Vi fejrer to årtier i branchen i 2024, og at vende tilbage på showkalenderen er den rigtige timing for os som brand. Vi har haft fokus på os selv og brugt en masse tid og kræfter på at tilføje ny energi til brand og produkt. Vi markerer vores proces ved at vise en midlertidig kulmination af det til denne modeuge.
Hvad kan man forvente af jeres show til CPHFW?
Nu skal jeg ikke afsløre for meget allerede inden showet. Jeg håber, at man som iagttager vil kunne se en udvikling i produktet og en ny fortolkning af Won Hundred, som samtidig er tro mod vores DNA og historie.
Hvad markerer den kommende ’Surrender’-jubilæumskollektion fra Won Hundred?
’Surrender’ er jo vores hyldest til Won Hundreds historie og et kig ind i, hvad der kommer til at forme Won Hundred i fremtiden. Kollektionen markerer cementeringen af et nyt ståsted for brandet – at vi har flyttet os i en retning, som vi tror, er den rigtige for os.