Når Revolver åbner dørene i august, bliver det med et helt nyt layout. ”Vi er i konstant bevægelse, og har altid været det,” lyder det fra den kreative direktør, som trods den konstante udvikling insisterer på at fastholde messens sjæl med et stærkt hold af kuraterede skandinaviske brands.

I Øksnehallen i København løber Revoler endnu en gang af stablen i august. Messen er kendt for at repræsentere de førende skandinaviske designdrevne brands, og ifølge Christian Maibom, stifter og kreativ direktør, er messens succes et resultat af fokus og konsistens gennem mange år.

”I al ydmyghed, så er den succes, som vi oplever i disse sæsoner, et resultat af dette arbejde, men også et resultat af al den fokus, som Skandinavien modtager worldwide disse år,” fortæller den kreative direktør, som sammen med sit team sætter en ære i at have personlig kontakt med alle messens aktører – både brands, presse og indkøbere.

Layoutet ændres og showscenen fortsætter
Under messen vil Revolver som altid præsentere et kurateret udvalg af udstillere og interessante installationer. Det mest signifikante tiltag til denne sæson er ændringen af hele Revolvers layout.

”Til denne sæson merchandiser vi så at sige hele baduljen og viser på den måde alle vores udstillere fra en ny vinkel,” forklarer Christian Maibom og fortsætter:

”En af fordelene ved at være en lille og præcis messe er, at vi kan gennemføre sådanne tiltag, så vi ikke ender med at blive metaltrætte. Vi er i konstant bevægelse, og har altid været det, og det agter vi at blive ved med, da det er et af modens vigtigste parametre.”

Udover et friskt, nyt layout kan de besøgende også se frem til runway-shows. Showscenen, Revolver Runway, fortsætter nemlig efter sidste sæsons succes og vil på messen i august præsentere Mfpen, Morten Ussing, Elaine Hersby, Designers Nest, Heliot Emil og Lærke Andersen.

At fastholde sjælen
Hos Revolver ønsker de ikke at blive promoveret eller målt på antallet af nye udstillere fra sæson til sæson. Fokus er derimod på messens evne til at fastholde sjælen og de profilbærende brands gennem mange sæsoner.

”Det faktum, at vi formår at fastholde vores fokus, illustrerer på bedste vis, at vi skaber reel merværdi for vores udstillere. Vi show-caser ikke, vi insisterer på at skabe reel og målbar værdi,” fastslår Christian Maibom.

I lighed med alle tidligere sæsoner vil Revolver også præsentere nye brands. Ambitionen er dog ikke at vokse i størrelse, men derimod kontinuerligt at blive endnu skarpere i udvalget af udstillende brands.

Ifølge Christian Maibom er en af messens fornemste opgaver at tiltrække flest mulige kvalitative indkøbere – på så lille en plads som muligt, i så lang tid som muligt.

”Forventningerne er, at se vores udstillere og besøgende indkøbere med store smil, når vi lukker fredag kl. 16,” afrunder den kreative direktør.


Datoer og åbningstider:
Den 8.-10. august 2018
Onsdag kl. 09:00 – 19:00
Torsdag kl. 10:00 – 19:00
Fredag kl. 10:00 – 16:00

Lokation:
Revolver Copenhagen Int. Fashion Trade Show
Øksnehallen
Halmtorvet 11
1700 København V

For mere information:
www.revolver.dk