Det danske modebrand cementerer sin globale vækst med ansættelsen af en ny Chief Brand Officer, som bliver en del af ledelsesteamet.
Ganni har ansat Priya Matadeen som ny Chief Brand Officer, og hun kommer samtidig til at indgå i ledelsesteamet hos modebrandet.
Priya Matadeen, som kommer fra en stilling som Managing Director hos Dazed Media, skal være med til at drive udviklingen af Gannis globale brandstrategi.
“Priya vil være en meget spændende ny tilføjelse til Gannis executive team, hvor hun kan tilføre stor erfaring og viden fra de kreative områder inden for mode og ungdomskultur. Vi har ledt efter en profil med de rette egenskaber til at lede vores vækstende brand og kreative behov. Den nye CBO vil skabe endnu mere synergi på tværs af vores brandaktiviteter på både globalt og lokalt plan, og på tværs af vores communities. Jeg er meget glad for at betro Priya denne nye rolle,” lyder det fra Gannis CEO, Andrea Baldo.
Med et CV, som tæller en lang liste over anerkendte bureauer og medietitler såsom Dazed, Vogue, VICE/Virtue, Wieden og Kennedy, der arbejder tæt sammen med kunder som Gucci, Versace, Chanel og Nike, er det en erfaren profil, der tilslutter sig Ganni-teamet. Priya Matadeen vil være baseret på Gannis kontor i London, hvorfra hun vil arbejde tæt sammen med de globale teams, herunder Gannis kreative direktør, Ditte Reffstrup.
“Jeg er så stolt over at være en del af det vidunderlige team hos Ganni på et så afgørende tidspunkt i brandets rejse. Jeg er spændt på at arbejde med at definere brandet yderligere, efterhånden som Ganni ekspanderer globalt, og jeg ser frem til at samarbejde med nuværende og nye communities for yderligere at udvikle Ganni-verdenen,” siger Priya Matadeen.
Foto: Priva Matadeen / Ganni