Herretøjsbrandet præsenterer deres nyeste tilføjelse til holdet, som er en erfaren og anerkendt chef i branchen. Med hans tiltræden vil der blive tilføjet liv og en ny bølge af innovation til mærket.

Lars Vegas Nielsen er ny chef for Bertoni, som er “klar til at starte en ny ære for det danske herremodebrand.”

“Vi er utroligt tilfredse med at byde Lars Vegas Nielsen velkommen som vores nye chef for en frisk start hos Bertoni,” udtaler Lars Jørgensen fra Medley Brands. “Lars’ dygtighed og engagement inden for herremode er anerkendt i branchen, og vi er overbeviste om, at hans unikke perspektiver og succesfulde tilgang vil sikre ny vækst og succes for Bertoni.”

Lars Vegas Nielsen vil være ansvarlig for Bertoni som Managing Director og sikre, at den kreative proces og brandets vision og stilbevidsthed bevares og udvikles. Hans æstetiske sans og strategiske tænkning vil lægge grunden til inspirerende kollektioner, der imødekommer nutidens mænds forskellige behov og præferencer.

“I min nye rolle hos Bertoni ser jeg frem til at frigøre potentialet i dette anerkendte mærke og styrke vores position som et af Skandinaviens førende herremodebrands. Vi er imponeret over Bertonis store succes i Norge,” udtaler Lars Vegas Nielsen og fortsætter:

“Jeg har dyb respekt for Bertonis arv og vil bevare og bygge videre på det ikoniske menswear suit, samtidig med at vi introducerer eksklusive og overraskende elementer i kollektionerne.”

Med Lars Vegas Nielsen ved roret sigter Bertoni mod at udvide deres tilstedeværelse i de fysiske butikker. Der vil være fokus på at nå ud til et bredere publikum og imødekomme kundernes forventninger til høj kvalitet og stil til en overkommelig pris.

Foto: PR / Bertoni