
02/06/2025
Nordafrika rykker frem som produktionsområde for tekstilbranchen
Den globale tekstilbranche er under forandring, og flere modevirksomheder…
02/06/2025
Toldfordele for danske modevirksomheder i Tunesien og Marokko
Både Tunesien og Marokko har associeringsaftaler med EU, som fjerner…
08/05/2025
Tunesiens voksende betydning som tekstilproducent
Efter Covid-19 og udfordringer med lange forsyningskæder fra Asien har flere…
08/05/2025
Behovet for nearshoring i geopolitisk uvejr og usikre tider
Hos transport- og logistikvirksomheden Alpi oplever de, hvordan danske…
01/05/2025
4 ikke-åbenlyse retailtrends
Få en indflyvning til fire nye bevægelser, der kommer til at finde plads i…
01/05/2025
Case: Sundown i Løkken
Visionen hos konceptbutikken Sundown er at skabe et sted, hvor man har lyst til…
01/05/2025
Case: Carter i Aarhus
”Service og autenticitet er kernen i alt, hvad vi gør,” fortæller indehaver…
29/04/2025
Portræt af smykkebrandet House of Vincent
”Vi insisterer på, at der er plads til smykker med kant – også i en tid, der…
28/04/2025
Cero & Etage: ”På under fire uger kan vi have vores varer fra Tunesien”
For Cero & Etage har Tunesien vist sig at være en pålidelig produktionspartner,…
28/04/2025
Marokko er et oplagt match for danske modevirksomheder
Med sin konkurrenceevne, erfaring inden for tekstil og nærhed positionerer…
24/04/2025
Boost salget og kundeoplevelsen med in-store retail media
Udnyttelse af in-store retail media er blevet en afgørende strategi for…
23/04/2025
Aqua Dulce: Fra lille startup til 350 forhandlere
I 2004 lancerede Janne Lisberg Fisker smykkebrandet Aqua Dulce. To årtier…
22/04/2025
Sådan arbejder Boozt med retail media
Boozt har siden 2018 arbejdet strategisk med retail media, som i dag er en…
22/04/2025
Retail media varsler nye muligheder
De seneste år er retail media vokset eksplosivt – men hvordan sikrer annoncører…

Udkommer den 14. november 2025