Skoringen udvider med nye brands i sine butikker i både Danmark og Norge. De to brands er en del af en strategisk satsning, hvor skokæden integrerer dyb markedsindsigt med en klar brandportefølje-vision.
Skoringen har de sidste to år arbejdet intensivt på at udvikle og forfine to helt nye brands til både mænd og kvinder, der begge bliver lanceret i september 2024.
Skoringens 177 butikker i Danmark og Norge tilbyder i dag sko fra over 60 internationale mærker. I snart 70 år har butikkerne, der er en del af Shoe-d-vision Amba, håndplukket det bedste og mest relevante udvalg til sine kunder. Netop kundekendskabet fra de lokale butikker har været en uvurderlig hjælp i udviklingen af de to nye brands, der er lavet i samarbejde med N96:
“Det tætte samarbejde med Skoringens butikker gør os sikre på, at vi har sammensat det helt rigtige miks af styles til de to kollektioner. Den lokale forankring er en stor styrke i vores arbejde, og det kommer i sidste ende kunderne til gode,” siger adm. direktør, Frank Siim Sørensen.
Ifølge Louise Hvenegaard og Jesper von Wieding, N96 Strategic Creative Directors, har arbejdet med de to brands været en rejse med strategisk vision og designpræcision:
“Ved at integrere dyb markedsindsigt med en klar brandportefølje-strategi har vi sammen udviklet to unikke brands, NOË Collection og NORRLIV®, der ikke kun komplementerer Skoringens eksisterende sortiment, men også giver kunderne mulighed for at udtrykke deres personlige stil. Vores fokus har været på at levere en alsidig, men sammenhængende brandoplevelse, der imødekommer den moderne forbrugers ønske om både valgfrihed og autenticitet.”
Foto: PR