Det københavnske modebrand 7 Days Active har røde tal på bundlinjen i sit nye regnskab. Brandet fokuserer fortsat på global vækst og en styrket kreativ retning.

7 Days ApS har netop indberettet nyt regnskab, som er gældende for perioden den 1. januar 2023 til den 31. december 2023.

I det nye regnskab lander 7 Days bundlinje på -832.032 kroner. Bruttofortjenesten er steget fra -199.422 kroner i forrige regnskab til 2,82 mio. kroner i det nye regnskab. Egenkapitalen lander i det nye regnskab på 9.777 kroner, hvilket er et fald i forhold til sidste års regnskab, hvor egenkapitalen lå på 841.809 kroner.

7 Days Active, som blev stiftet i 2019, blev yderst populært og oplevede stor opgang – særligt efter Covid-19, hvor sweatsuits blev den nye hverdagshabit. Siden da har brandet etableret sig som et stærkt international brand, hvor den tidligere stylist Simon Rasmussen er kreativ direktør. Simon Rasmussen bor i New York, og han har et naturligt fokus på at vækste i USA.

I slutningen af november 2022 valgte ledelsen at tage afsked med tidligere kreativ direktør Malkit Singh.

“Ledelsen anser årets resultat for mindre tilfredsstillende,” lyder det i ledelsesberetning.

Se 7 Days ApS’ placering på TØJs rangliste over virksomheder i modebranchen her.

Nøgletal for 7 Days ApS

  2023 2022 2021
Omsætning---
Bruttofortjeneste2.820.583 DKK-199.422 DKK6.730.875 DKK
Resultat før skat-1.057.784 DKK-5.292.899 DKK1.129.590 DKK
Årets resultat-832.032 DKK-4.847.792 DKK871.344 DKK
Balance7.402.350 DKK8.612.517 DKK8.114.009 DKK
Egenkapital9.777 DKK841.809 DKK3.689.259 DKK

Foto: 7 Days Active