Carsten Holm, CEO hos Woden, fortæller om deres showroom i Bella Center, og hvad der bliver omdrejningspunktet i det.
Carsten Holm, CEO hos Woden
Hvad bliver omdrejningspunktet i jeres showroom?
Vi har bevist, at Woden er et ’all year-brand’. Vi er gået fra kun at være et sneakermærke til, at vi om efteråret har et komplet gummistøvle-program – ligesom vi om vinteren har et fuldt vinterstøvle-program. Omdrejningspunktet bliver derfor sæsonrelevante produkter med ’proof of concept,’ hvor nøgleordene er funktionalitet og komfort.
Er der nyheder, som du vil fremhæve?
Vores nyheder handler især om teknologien i vores sko, der indbefatter vandtætte materialer som for eksempel membranen. Og så kommer der også ’anti ice slip’ i vores såler.
Hvad er dine forventninger til denne sæsons messe?
Mine forventninger er en tæt dialog med vores kunder og en fælles forståelse for, hvad der skal til af varer for at komme godt igennem denne anderledes tid. Det forudsætter et tæt samarbejde.
Foto: Woden