Vi har udvalgt en håndfuld internationale designsamarbejder, der er med til at definere moden i den kommende sæson. Oplev genfortolkninger af ikoniske brands og ansvarlig mode, der sender den næste bølge af stil og innovation gennem branchen.

 

 

Versace og Dua Lipa præsenterer La Vacanza, som er deres Cruise 2023-kollektion. Med inspiration fra 90’ernes ikoniske sommerfugle- og mariehøneprint skaber de en visionær fortolkning af Versaces arv. Aftenkjoler, bikinier og strandtøj fremmaner elegante stemningsbil­leder fra en uforglemmelig ferie i Italien.

 

 

Lacoste og Netflix forener mode og tv-underholdning i en unik samarbejdskollektion. Oplev ikoniske serier som Stranger Things, Bridgerton, The Witcher og Sex Education genfortolket gennem Lacostes ikoniske krokodillelogo. Absolutte must have-kreationer til fans af mode og streaming.

 

 

Som visionær inden for både musik, kunst og mode er Pharrell Williams blevet et globalt ikon igennem de sidste 20 år. Under Paris Fashion Week 2023 debuterede han som kreativ direktør for Louis Vuitton i et match af kunstnerens grænsesprængende tilgang og Louis Vuittons formål om innovation og pionerånd.

 

 

Asos har indgået partnerskab med GoodWeave International for at bekæmpe børnearbejde i modebranchen. Samarbejdet styrker Asos’ fokus på etiske standarder og bæredygtighed, og alliancen markerer et betydningsfuldt skridt mod et mere ansvarligt modeunivers.

 

 

Snapchat og Amazon Fashion er gået sammen om at introducere virtuelle prøveoplevelser til Snapchat-brugere, der er ivrige efter at udforske augmented reality. Et interessant samarbejde, der åbner døren for spændende muligheder inden for shopping. I første version af det virtuelle prøverum kan man prøve briller fra en række populære brands som Maui Jim, Persol, Oakley og Costa Del Mar.