Glæd dig til sæsonens CIFF Kids-messe, som blandt andet byder på spændende nye brands i børnehøjde og farveglade kunstinstallationer. 

Sæsonens CIFF Kids-messe byder velkommen til både nye brands og ’gamle’ kendinge inden for børnebranchen. Der vil være 30-40 nye børnetøjsbrands, som ikke tidligere har udstillet på messen, blandt andet Lalaby, Nuuroo, Paade Mode, Frigg og Maison Tadaboum. Besøgende på messen kan også se frem til faste favoritter, der blandt andet tæller Christina Rohde, Wheat, Serendipity Organics, Soft Gallery, Enfant og Müsli.

I bæredygtighedens tegn inviterer Claire Group til en happening i samarbejde med studerende fra VIA og printervirksomheden Epson. Her har man mulighed for at give overskudstøj fra Claire Group nyt liv med særligt designede print.

 

Fra farveglade kunstinstallationer til foredrag med viden og ballast

I starten af de lyse B-haller i Bella Center, hvor CIFF Kids huserer, vil upcoming brands i børnehøjde være repræsenteret til inspiration for hele branchen. CIFF Kids præsenterer også et samarbejde med kunstnerduoen LauKrogh-Sandell, der kreerer magiske universer med kunstinstallationer til messen. Kunstnerne vil også have en stand på CIFF Kids og lancerer samtidig forskellige farverige børnemøbler. På Talk-scenen vil der hver dag være foredrag i samarbejde med blandt andet pej gruppen, der zoomer ind på trends og giver et vidensboost, og kvinderne bag podcasten ’To The Moon, Honey’, som dykker ned i moderskabet. Som noget nyt rykker Joe & The Juice ind i caféen hos CIFF Kids, som byder på deres populære sandwich og friskpresset juice.

 

Fakta
Hvornår afholdes messen: 1.-3. februar 2023
Hvor afholdes messen: Bella Center Copenhagen

 

Foto: CIFF Kids