Udgives 23.01.23
13/03/2023
Din marketing-maskine er en etbenet fodboldspiller
Alt for mange virksomheder spiller ikke fodbold med to ben, når det kommer til…
08/03/2023
Knæk forbrugerkoden i en brændende verden
De nyeste tal fra Mindshares reklameanalyse viser, at reklamebranchen fortsat…
06/03/2023
Direktørportræt: Peter Dahl, CEO hos Moss Copenhagen
Peter Dahl har været CEO hos Moss Copenhagen siden 1. april 2022, og han…
22/02/2023
Reshopper jagter børnetøjsbranchens overskudsvarer
De vil være modebranchens svar på To Good To Go med et cirkulært…
20/02/2023
Gensalg og genbrug af tøj buldrer derudad
Alternative salgskanaler af tøj som genbrugsbutikker og gensalgsplatforme…
20/01/2023
pej trend AW 23/24: Genstart
De seismiske forskydninger i forbrugernes holdninger og handlinger, som blev…
20/01/2023
Direktørportræt: Robert Sand, CEO hos Klitmøller Collective
For Robert Sand handler det ikke om at have det største tøjbrand eller være…
20/01/2023
Hvad kommer 2023 til at byde på for modebranchen?
Hele verden har slået uforudsigelige kolbøtter i de seneste år, og derfor kan…
20/01/2023
Salling Group satser stort på onlinesalg af tøj
Hos Salling Group vil de booste deres tøjsalg med Bilkas nye onlinebutik. TØJ…
20/01/2023
Året der gik – branchetal for 2022
Få et overblik over de nyeste tal fra året, der gik. Dyk blandt andet ned i…
29/06/2023
4 key trends – AW 23/24
pej gruppens trendteam stiller skarpt på fire essentielle nøglefarver,…
20/06/2023
Elemental Coloring: ”Jeg vil bringe sund fornuft tilbage til tekstilindustrien”
Stifter Frederik Møller og kollegaerne på den familieejede systue i Tyrkiet har…
19/06/2023
Forbrugeren er stadig i transit, men godt på vej
Vi har en chance for at lande på benene igen. Det gør vi ved at gå fremtiden i…
13/06/2023
Pura Utz: Soulmates i en social virksomhed
Anna Waller Andres startede smykkebrandet Pura Utz i 2015 med veninden…
08/06/2023
5 smykketrends SS 24
Smykketrenden til SS 24 sprudler. I 2024 møder vi en forbruger, som har meget…
07/06/2023
Er modebranchen klædt på til radikale forandringer?
I den kommende tid skal der tages nogle svære skridt i mode- og…
06/06/2023
En provokation blev hendes drivkraft: Verdens første svanemærkede skjorte
Da Tomorrow Denim som et naturligt supplement til deres svanemærkede jeans,…
30/05/2023
Mille og Lykke: Personligt og uformelt community i onlinesmykkeunivers
Mille og Lykke gik i luften i 2018 med det formål at inspirere med smykkebrands…
24/05/2023
Allweek: ”Vi troede, at lykken var millioner på bankkontoen”
Ægteparret bag det nye tøjbrand er opvokset i modebranchen og har længe drømt…
22/05/2023
Sorelle Jewellery: Smykker, som rimer på søstre og sammenhold
Sorelle Jewellery blev grundlagt i 2019 af Camilla-Julie Skov Hansen og Trine…
22/05/2023
Monopolet: Når kriser skaber nye muligheder
Vi står alle i samme situation med høj inflation, dyr el og gas, presset…
17/05/2023
Joseph Copenhagen: ”Vores fælles værdier er vores levevej”
Iværksætterparret Josephine Havmøller og Aske Lundsgaard har stormende succes…
11/04/2023
8 forbruger- og marketingtrends for 2023
For at kunne håndtere fremtidens markedskræfter er det vigtigt at kende og…
16/01/2024
Athleisurewear: Der er gået sport i moden
Coronapandemien ændrede for alvor vores opfattelse af sportstøj og gav…
16/01/2024
SS 24: 4 key trends
pej gruppens trendteam stiller skarpt på fire essentielle nøglefarver,…
15/01/2024
Msch Copenhagen: ”Vi satser stort i et udfordrende marked”
Msch Copenhagen har præsenteret en ny kollektion med influencer Cecilie…
20/12/2023
Derfor er JJXX på TikTok
Charlotte Nørgaard, ansvarlig for digital marketing hos Bestseller-brandet…
19/12/2023
Liveshopping hos Eyda: “Vi har set en stigning på op til 250 procent”
Hos sportsbrandet Eyda bidrager liveshopping positivt på flere fronter. Det…
18/12/2023
Liveshopping – hvordan får du succes?
Èt ud af fem brands i Europa med livesalg har det som en del af deres salgs- og…
14/12/2023
”Vi vil tage atheleisurewear til nye højder”
Mette Karrebæk er kreativ direktør og står bag Rehinkit Studios, som laver…
13/12/2023
TikTok: Modevirksomheders vej til autenticitet
TikTok har på rekordfart forvandlet sig til en vigtig markedsføringskanal for…
11/12/2023
Influencermarketing i modebranchen er det nye mainstream
Influencermarketing er blevet et vigtigt aspekt af det moderne…
11/12/2023
Vero Moda tiltrækker en ny generation af kunder via mikroinfluencere
Hos Vero Moda har de i to år haft et internt influencerteam, hvor de laver…
07/12/2023
CEO hos H2OFagerholt: ”Global vækst er mulig i et presset marked”
H2OFagerholt er et etableret og succesfuldt brand på det danske marked. Nu er…