Den digitale messe strækker sig over fem dage og vil have særligt fire ting i højsædet. 

Mens verden afventer en tilbagevenden til tilladte fysiske begivenheder, afholder Pemière Vision nu endnu en digital messe til februar 2021.

Den digitale messe vil foregå fra den 15. til den 19. februar 2021 og vil introducere nye services til modeindustrien og afspejle markedets digitale acceleration.

Siden september, hvor den sidste digitale messe foregik, har Première Vision været med til at opretholde branchens forretningsaktiviteter og motiveret branchen med sine digitale begivenheder. Således trak eventet Première Vision Made in France, der foregik den 1. og 2. september 2020, 98 udstillere og 3.500 besøgende, mens eventet Première Vision Paris Digital Show den 15. og 16. september 2020 tiltrak knap 1.700 butikker og 19.500 unikke besøgende fra næsten 120 lande.

Den kommende messe i februar 2021 vil fokusere på fire forskellige ting:

  • Internationale, kreative tilbud (garn, fibre, metervarer, tilbehør med mere)
  • Inspiration og vejledning
  • Netværk via Première Vision Marketplace
  • Et program med digitale talks og webinarer

Mens Première Vision har valgt at gå helt digitalt, arbejder vores egne messer herhjemme i Danmark fortsat på, om det er lovligt og sundhedsmæssigt forsvarligt at afvikle en fysisk messe.

Foto: Pexels

Gå til forsiden på Fashion Week Edition – din platform for nyheder om modeugen