28/06/2024
AI kan sætte turbo på modebranchen
AI kan accelerere alt fra salgsdata til designproces. Men mange er i tvivl om,…
25/06/2024
Bestseller: ”Det kræver adfærdsændringer at få AI ind under huden”
”Hos Bestseller opfordrer vi alle til at være nysgerrige på AI. Ellers lykkes…
19/06/2024
Gossia: Når væksteventyr, venskab og vilje smelter sammen
Et powerteam af erfarne profiler fra branchen er gået sammen og startede i 2021…
17/06/2024
pej trend spring/summer 2025
pej gruppens trendteam stiller skarpt på spring/summer 2025 og dykker ned i…
13/06/2024
AI giver branchen en saltvandsindsprøjtning af potentiale
Anført af AI har næsten alle fået en saltvandsindsprøjtning af potentiale og…
12/06/2024
Kinraden: Smykkedesign med respekt for naturen og designarv
Kinraden var ét af de første danske smykkemærker, der havde et bæredygtigt…
12/06/2024
Smykketrends SS 25: Antik æstetik, nostalgi og fantasi
Smykketrenden til SS 25 er fuld af følelser, fantasi og optimisme. Vi møder en…
06/06/2024
8 nye forbruger- og marketingtrends
Få indblik i de mest fremtrædende forbruger- og marketingtrends, gå på…
05/06/2024
Vibholm: Når en smykkebutik er mere end guld og ædelstene
Vibholm er på 17 år gået fra have én butik til at være en landsdækkende…
04/06/2024
Boozt: ”AI skal ikke topstyres”
Boozt er frontrunner på brugen af AI og har implementeret AI-projekter i alle…
03/06/2024
Matinique: Flere muskler til udrulning af konceptbutikker
I et tæt samarbejde med Salling åbner Matinique et tocifret antal…
03/06/2024
Opskriften på succesfuld detailhandel i modebranchen
Detailhandlen har de seneste år været i en form for vintertid, hvor den ene…
30/05/2024
Mos Mosh: ”Tiden er inde til vores første butik”
Mos Mosh åbnede i slutningen af april deres første butik med en central…
28/05/2024
S.N.S. Herning: ”Vi tror på, at fremtiden vil tilgodese specialisterne”
Direktør hos S.N.S. Herning, Søren Skyt, har åbnet butik i fødebyen Herning.…
Udkommer den 27. november 2024