Selv om coronakrisen i længere tid har sat alting i stå, står CIFF stadig klar til at byde udstillere og besøgende velkommen til august – dog i et andet format, end det vi kender.

Når Bella Center åbner dørene under modeugen, vil det være til en messe, der adskiller sig fra tidligere udgaver. Covid-19 har nemlig udfordret CIFF i at blive afholdt i sit oprindelige format.

Det har fået arrangørerne til at tænke nyt og kreativt, hvilket har resulteret i, at CIFF lancerer en speciel udgave af messen under navnet Elevated Order Days by CIFF.

Arrangørerne bag beskriver Elevated Order Days by CIFF som en komprimeret messe, hvor fokus fortsat vil være på de tre nøgleord: Sales, Community og Sustainability. Heri ligger blandt andet, at CIFF sætter fornyet fokus på salg og hjælper udstillerne med at øge deres omsætning gennem en ny digital salgsplatform, CIFF Digital. Salgsplatformen er udviklet i samarbejde med tech-virksomheden Traede og gør det blandt andet muligt for udstillere at have et digitalt showroom.

De digitale showrooms vil kunne besøges både under og udenfor messedatoerne, hvilket skal hjælpe udstillerne med at nå ud til endnu flere kunder fra både ind- og udland.

 

Datoer og åbningstider:
  1. til 11. aug. kl. 09.00 – 18.00
  2. aug. kl. 09.00 – 16.00

 

Lokation:

Bella Center Copenhagen

Center Boulevard 5

2300 København S

1. og 2. sal i CIFF Showrooms

Foto: CIFF