20/05/2021
Forbrugerne vil gerne handle bæredygtigt, men hvor langt er der fra holdning til handling?
Klima og bæredygtighed er blevet en stor del af de danske forbrugeres…
20/05/2021
Ligger jeres CSR-ansvar i marketing-afdelingen?
Man skal passe på med at blande CSR-arbejde og marketing sammen, hvis man gerne…
20/05/2021
I fronten for det bæredygtige arbejde
TØJ – Fashion & Business Trends har talt med direktøren i henholdsvis Dilling…
20/05/2021
Genbrugsindekset 2021: Krisen har gjort danskerne opmærksomme på overforbrug
Skabet boomer af tøj, vi ikke bruger – og danskerne er motiverede til at sælge…
20/05/2021
Anti-trend og bæredygtig livsstil
Hvad vil det sige at leve et bæredygtigt liv? Betyder det at værne om naturen?…
20/05/2021
Ordet er frit: Steen Trasborg
’Ordet er frit’ er et nyt initiativ i TØJ – Fashion & Business Trends, hvor…
20/05/2021
Den danske smykkebranche holder skruen i vandet trods coronakrisens rystelser
Hverken hjemmearbejde, forsamlingsforbud, restriktionsprægede restauranter og…
20/05/2021
Maanesten om butiksunivers: ”Der skal være noget for sanserne at gå på opdagelse i”
”Der er forskel på at købe en liter mælk og et smykke. Et smykke kan bekræfte…
20/05/2021
Camille Brinch Jewellery fanger forbrugeren gennem personaliseret markedsføring
Smykkeforretningen startede online for Camille Brinch tilbage i 2017 – og sådan…
20/05/2021
5 smykketrends til SS 21: Kombinationer, fortællinger og kunst
Vi ønsker at bære smykker, som fortæller historier og samtidig er klassiske med…
20/05/2021
Sådan handler danskerne mode på nettet
Smittefare, lukkede butikker og restriktioner har fået danskerne til at shoppe…
20/05/2021
Liveshopping på sociale medier: Desperat corona-ide eller en ny dimension af onlineshopping?
TØJ – Fashion & Business Trends har undersøgt den nye digitale…
20/05/2021
Retailere om liveshopping
TØJ - Fashion & Business Trends har talt med to retailere om, hvordan og…
20/05/2021
5 digitale forbrugertrends i 2021
Digitaliseringen har vist sig at være en livline for mange virksomheder gennem…
27/07/2021
Modemonopolet
TØJ - Fashion & Business Trends har talt med MP Denmark, Nunoo, Matinique, Mos…
27/07/2021
Pandemien har skubbet til fremtidens lederskab
Hjemsendelse, online møder og kommunikation på distancen. Rollen som leder har…
27/07/2021
Direktørportræt: Allan Vad Nielsen
TØJ - Fashion & Business Trends har talt med CEO hos Hummel, Allan Vad Nielsen,…
27/07/2021
Direktørportræt: Helle Wagner
TØJ - Fashion & Business Trends har talt med ejer og CEO hos Modström Helle…
27/07/2021
Gode gerninger giver god branding
Hvis man som forbruger gerne vil kombinere shopping med velgørenhed, er der…
27/07/2021
Rezet Sneaker Store indsamler brugte sneakers i samarbejde med Røde Kors
TØJ - Fashion & Business Trends har talt med CEO i Rezet Sneaker Store, Aske…
27/07/2021
Elsk sælger t-shirts i samarbejde med Den Danske Naturfond
TØJ - Fashion & Business Trends har talt med CEO i Elsk, Lars Riis, om, hvorfor…
27/07/2021
Supreme: Et kultbrand af særlig kaliber
Nogle brands gør tingene på deres egen måde. Nogle brands er dybt forankret i…
27/07/2021
Performancemål er præcise – men branding er bedre
I en tid med fokus på online markedsføring kan man ikke læse eller høre om en…
13/06/2021
Er du klar til den store post-corona-tur i modekarrusellen?
TØJ - Fashion & Business Trends nr. 3 2021 udkommer snart. Bliv klar til den…
Digital temaudgivelse:
Kommunikation
Udgives: 26. oktober 2021
26/10/2021
Pulse 2021 – Forbrugertrends set i en marketingkontekst
Trends er nøglen til at skabe innovation. Det gælder især inden for kreative…
26/10/2021
Hvor går reklameforbruget hen og hvorfor?
Reklamer i bred forstand er – på godt og ondt – et ganske godt spejlbillede af…
26/10/2021
Er alle annoncører skurke i reklameland?
Vi bliver nødt til at indse det: Tiden, hvor et catchy slogan og et blinkende…
26/10/2021
Når konverteringsfokusset kvæler dit brand
Vækst, vækst, vækst. I kølvandet på en global krise, der for alvor satte mange…
26/10/2021
Derfor skal du bruge TikTok som markedsføringskanal
Igennem de senere år er vi blevet bekendte med youtubere og instagrammere, men…
26/10/2021
Hold øje med disse 5 nyheder på de sociale medier
Tech-giganterne pruster som aldrig før og kæmper om at blive den næste……
26/10/2021
Bliv et hit på Pinterest
Interessen for Pinterest vokser – både blandt forbrugerne og brands. Mediet er…
No. 4 – 2021
Udgives 29. november 2021
24/11/2021
Pre/après Covid-19, made-to-order & the rebirth of fashion
Fashion is undergoing big changes. Internally design structures and…
24/11/2021
Son of a Tailor: ”Made-to-order er fremtidens måde at sælge tøj på”
Overproduktion, spild og kapitalbinding. Det er nogle af de ting, Son of a…
24/11/2021
Made-to-order: Mød fire made-to-order brands
Som små spirer pibler det frem med mindre brands, der har dedikeret sig til…
24/11/2021
Influencer marketing er en personlig anbefaling til din målgruppe
Overfor forbrugerne fungerer influencere som digitale venner, der kan trænge…
24/11/2021
Queen & Kids: ”Den tillid, som følgerne har til influenceren, skal gerne videregives til os”
TØJ – Fashion & Business Trends har talt med Kristina Holst, ejer af Queen &…
24/11/2021
Katrine Kæmsgaard: ”Det betyder meget for mig som influencer at være loyal og troværdig”
TØJ – Fashion & Business Trends har talt med influencer og journalist Katrine…
24/11/2021
Top 150: Modebranchen er også stærk i modvind – 2020 var både kriseår og festår
Endnu en gang kaster TØJ – Fashion & Business Trends lys over modebranchens…
24/11/2021
Derfor er Tyskland et vigtigt marked
På 10 år er den samlede eksport af beklædning og fodtøj til Tyskland steget med…
24/11/2021
Nümph: Fra agenter til showrooms og eget salgsteam
Faldende omsætning og en ny strategi om at ’eje’ markedet selv blev starten på…
24/11/2021
Shaping New Tomorrow: Vigtigt at eje hele kunderejsen
Synergi mellem fysisk og online butik er altafgørende for at sikre,…
23/11/2021
Det nye TØJ er på trapperne – få et preview her
Top 150 over modebranchen, made-to-order og eksport til Tyskland. Vi zoomer ind…