Detailhandel: Oplevelser i fokus
Rains får ny topchef
Sporty modebrand går selvstændigt
Det populære modebrand etableres nu som selvstændig virksomhed som led i en international…
Sydjysk modevirksomhed fordobler bundlinjen
Modevirksomheden fra Kolding fortsætter med at vækste. De har i en årrække leveret…
Sporty modebrand går selvstændigt
Det populære modebrand etableres nu som selvstændig virksomhed som led i en international…
Sydjysk modevirksomhed fordobler bundlinjen
Modevirksomheden fra Kolding fortsætter med at vækste. De har i en årrække leveret…
Børnetøjskoncern fortsætter vækst: “Vi vil være større og have flere brands”
Det sydjyske multibrandhus leverer endnu et millionresultat i 2022-regnskabet. TØJ har…
Pandora leverer milliardresultat i nyt regnskab
Smykkegiganten Pandora har netop præsenteret sit regnskab for 2022, der viser endnu et…
Modeanalysen 2022: Danske smykkebrands har godt tag på design, strategi og salg
En omstillingsparat branche lyser klart i mørket. Funklende smykker og stilrene design…
Tøj og sko er den mest populære kategori inden for onlinehandel
Tøj og sko er den mest populære kategori inden for onlinehandel i Danmark, viser…
Forbrugertilliden stiger endnu en gang
Ligesom dagene tiltager med flere lyse timer, tyder forbrugertilliden også på begyndende…
Forbrugertilliden stiger for tredje måned i træk
Forbrugertilliden får et lille nøk opad i indekset, selvom det stadig befinder sig på et…
Nedgang i overskuddet hos hypet modevirksomhed
Det københavnske modebrand oplever et fald på bundlinjen i sit nye regnskab, men lander…
Sydjysk modevirksomhed fordobler bundlinjen
Modevirksomheden fra Kolding fortsætter med at vækste. De har i en årrække leveret…
Børnetøjskoncern fortsætter vækst: “Vi vil være større og have flere brands”
Det sydjyske multibrandhus leverer endnu et millionresultat i 2022-regnskabet. TØJ har…
Pandora leverer milliardresultat i nyt regnskab
Smykkegiganten Pandora har netop præsenteret sit regnskab for 2022, der viser endnu et…
Partner stopper hos skjortebrand med millionvækst
Partner og CMO hos skjortefirmaet, kendt fra Løvens Hule, stopper efter fire år. "Vi har…
Direktørportræt: Peter Dahl, CEO hos Moss Copenhagen
Peter Dahl har været CEO hos Moss Copenhagen siden 1. april 2022, og han fortæller for…
Kendt brancheprofil bliver medejer hos ungt modebrand
Det unge modebrand fra Aarhus fortsætter væksten og hæver ambitionerne med ansættelse af…
JBS Textile Group opruster på børnetøj
Som et led i vækststrategien har JBS Textile Group ansat en erfaren brancheprofil som…
Nu ruller sagerne om greenwashing
Flere danske virksomheder har markedsført deres produkter som bæredygtige uden at kunne…
Kan nedfaldsblade fra træer udgøre fremtidens fodtøj?
Nyt innovativt læder-alternativ kreeret med det biologiske lignocellulose fra blade skal…
Nye blazere lavet af stofrester fra møbler
Bastante Textile har med sine nye blazere lavet af stofrester fra møbelindustrien taget…
Jack & Jones præsenterer bukser af banebrydende tekstilfibre
Bestsellers samarbejde med den finske innovationsvirksomhed Spinnova har resulteret i det…
Månedens mest læste
Hold dig opdateret
Tilmeld dig TØJs nyhedsmail, få relevante nyheder fra modebranchen, og bring dig selv og dine kollegaer i front med den nyeste viden.
Det siger kunderne


”Jeg føler mig opdateret og får løbende nyt fra modebranchen, som jeg er en del af – nyt omkring salg og udvikling med et bredt perspektiv. Der er regnskaber og dybere skriv, som ikke er tilgængelige så mange andre steder – og så er det også vigtigt for mig at læse TØJs bud på nyheder om blandt andet butikslukninger, konkurser, detail og fremtid.”
– Helle Bahne
Direktør mode hos Bahne


“Det har været en stor fornøjelse at samarbejde med PEJ Gruppen de sidste par år. En af ambitionerne med samarbejdet var at få vores øget fokus på vores fashion, living og retail e-commerce fulfillment & integrations services ud til et bredere og mere kundeorienteret publikum, end hvad de traditionelle logistik og supply chain marketings- og kommunikationskanaler er i stand til.
Udover at samarbejdet bl.a. har resulteret i en masse spændende diskussioner med ledende beslutningstagere fra en lang række danske virksomheder, så har PEJ Gruppen også været i stand til at yde guidance og feedback, som har været gavn for os.”
– Hans Elmegaard
CEO, SGL Fulfillment & Distribution A/S


”Jeg bruger TØJ og deres online update rigtig meget til at give mig de nyeste informationer om, hvad der sker i vores branche. Det giver mig et konkret indblik i, hvordan mine kære kollegaer klarer sig, hvad de laver af spændende ting, og ikke mindst hvad der rører sig i tiden. Og så ser jeg altid frem til at få deres messeudgaver i hånden og læse dem igennem for gode og spændende artikler med nye tiltag hos diverse brands.”
– Preben Laust
Kreativ direktør hos Second Female


”Hos DK Company bliver branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends og nyhedsbrevet primært læst af vores ledere og direktører. Nyhedsbrevet holder os up to date, og giver os et hurtigt overview over nyheder i branchen.”
– Tina S. Krath
PA for CEO Jens Obel, DK Company


”Det har været meget enkelt for os at vælge pej gruppen, da de brancher, vi henvender os til, befinder sig her – blandt andet modebranchen. Vores målgruppe fortæller os, at de ser os i pej gruppens univers, og det har rigtig stor værdi for os. Vi er i øvrigt rigtig glade for det lange samarbejde, vi har haft med pej gruppen, hvor de altid har været imødekommende, hjælpsomme og kompetente. Vi ser frem til flere års godt samarbejde.”
– Per Brix
Cornator