Fortsat millionoverskud hos ekspresbrand
Ekspresbrandet fortsætter med at præsentere millionoverskud trods tilbagegang. "Vores…
Mads Nørgaard sætter ikoniske striber på noget helt nyt
De har begge striber, og begge passer godt til sommer og sol. Et nyt samarbejde med Mads…
Sådan vinder du fremtidens kunder i detailbranchen
Forestil dig en kunde, der handler hos dig for…
Read More
Fortsat millionoverskud hos ekspresbrand
Ekspresbrandet fortsætter med at præsentere millionoverskud trods tilbagegang. "Vores…
Mads Nørgaard sætter ikoniske striber på noget helt nyt
De har begge striber, og begge passer godt til sommer og sol. Et nyt samarbejde med Mads…
Landsretten stadfæster dom mod Ganni-konkurrent i kopisag
Ganni får medhold i kopisag mod amerikansk skobrand. Det står klart, efter Østre Landsret…
Børnetøjskoncern fortsætter med at vækste
Den sydjyske børnetøjskoncern leverer endnu et millionoverskud i 2024-regnskabet med en…
Her vil netbutikkerne bruge deres marketingkroner i 2025
Selvom TikTok vinder frem, vil Google og Meta også i 2025 være netbutikkernes vigtigste…
Danskerne opfatter Salling som det mest bæredygtige sted at handle tøj
Salling er for 3. år i træk blevet udpeget af danske forbrugere som Danmarks mest…
Hver 7. dansker køber tøj på kinesiske platforme trods vigende tilfredshed
Hver syvende dansker køber tøj eller sko på kinesiske onlineplatforme, viser nye tal.…
Unge forbrugere i 2025: Hvad modebranchen skal vide
15-27-årige er fremtidens forbrugere og digitale frontløbere, der driver trends på tværs…
Tocifret millionresultat hos nordjysk virksomhed
Det går kun fremad for modevirksomheden, der de sidste mange år har formået at levere…
Fortsat millionoverskud hos ekspresbrand
Ekspresbrandet fortsætter med at præsentere millionoverskud trods tilbagegang. "Vores…
Børnetøjskoncern fortsætter med at vækste
Den sydjyske børnetøjskoncern leverer endnu et millionoverskud i 2024-regnskabet med en…
Københavnsk modevirksomhed leverer positiv vækst
Det etablerede modebrand, der har base i København, leverer et tocifret millionresultat i…
Les Deux får nye brancheprofiler i ledelsen
"Selvom verden er uforudsigelig, fortsætter vi med at fokusere på vores udvidelse og…
Ny CEO hos Ilse Jacobsen Hornbæk: “En 360-graders tilgang til ledelse”
Ilse Jacobsen Hornbæk har fundet sin nye CEO inden for egne rækker. Mads Møller, der har…
Brancheforening: “Regelforenkling er godt, men kommer for sent”
Europa-Kommissionen er netop kommet med sit bud på en forenkling og lempelse af de mange…
Bundgaard styrker ledelsen som led i internationaliseringsstrategi
Bundgaard tager nu et skridt mod at styrke sin internationale tilstedeværelse. Som en del…
Registreringsfrist udløber om 3 dage: Har du styr på de nye regler?
De fleste virksomheder, der sender emballerede produkter på det danske marked, skal…
Reparationer af tøj og sko vokser i detail
Danskerne er betydeligt bedre til at sende hvidevarer og elektronik til reparation end…
Tekstilbranchen rykker på de cirkulære målsætninger
Det Frivillige Sektorsamarbejde om Tekstiler har gjort status på indsatsen for at nå…
Det skal du vide om udvidet producentansvar på emballage
Emballageeksperter har tygget den nye bekendtgørelse om udvidet producentansvar på…
Månedens mest læste
Hold dig opdateret
Tilmeld dig TØJs nyhedsmail, få relevante nyheder fra modebranchen, og bring dig selv og dine kollegaer i front med den nyeste viden.
Det siger kunderne

”Jeg føler mig opdateret og får løbende nyt fra modebranchen, som jeg er en del af – nyt omkring salg og udvikling med et bredt perspektiv. Der er regnskaber og dybere skriv, som ikke er tilgængelige så mange andre steder – og så er det også vigtigt for mig at læse TØJs bud på nyheder om blandt andet butikslukninger, konkurser, detail og fremtid.”
– Helle Bahne
Direktør mode hos Bahne

“Det har været en stor fornøjelse at samarbejde med PEJ Gruppen de sidste par år. En af ambitionerne med samarbejdet var at få vores øget fokus på vores fashion, living og retail e-commerce fulfillment & integrations services ud til et bredere og mere kundeorienteret publikum, end hvad de traditionelle logistik og supply chain marketings- og kommunikationskanaler er i stand til.
Udover at samarbejdet bl.a. har resulteret i en masse spændende diskussioner med ledende beslutningstagere fra en lang række danske virksomheder, så har PEJ Gruppen også været i stand til at yde guidance og feedback, som har været gavn for os.”
– Hans Elmegaard
CEO, SGL Fulfillment & Distribution A/S

”Jeg bruger TØJ og deres online update rigtig meget til at give mig de nyeste informationer om, hvad der sker i vores branche. Det giver mig et konkret indblik i, hvordan mine kære kollegaer klarer sig, hvad de laver af spændende ting, og ikke mindst hvad der rører sig i tiden. Og så ser jeg altid frem til at få deres messeudgaver i hånden og læse dem igennem for gode og spændende artikler med nye tiltag hos diverse brands.”
– Preben Laust
Kreativ direktør hos Second Female

”Hos DK Company bliver branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends og nyhedsbrevet primært læst af vores ledere og direktører. Nyhedsbrevet holder os up to date, og giver os et hurtigt overview over nyheder i branchen.”
– Tina S. Krath
PA for CEO Jens Obel, DK Company

”Det har været meget enkelt for os at vælge pej gruppen, da de brancher, vi henvender os til, befinder sig her – blandt andet modebranchen. Vores målgruppe fortæller os, at de ser os i pej gruppens univers, og det har rigtig stor værdi for os. Vi er i øvrigt rigtig glade for det lange samarbejde, vi har haft med pej gruppen, hvor de altid har været imødekommende, hjælpsomme og kompetente. Vi ser frem til flere års godt samarbejde.”
– Per Brix
Trimit

“Her i virksomheden bruger både ledelsen og vores kollegaer TØJ som en meget vigtig branchenyhedskilde. Vi føler os godt opdateret på, hvad der sker i branchen, og vi har også flere gange inddraget TØJs artikler i et bestyrelsesmøde som en vigtig del af dialogen. Artiklerne er passende i omfang, og der er dagligt artikler, som vi finder interessante at nærlæse. Det er en god blanding af faglig vidensdeling, nyt om lovgivning på relevante områder og artikler af mere fashionpræget karakter.”
– Irena Riberholt Jørgensen
Ejer, Redefined Fashion A/S