I de mest læste artikler – februar 2018 – har TØJ udforsket et væld af regnskaber, stiftet bekendtskab med en intelligent alarmbrik og dækket forandringer i ejerkredse og bestyrelser. Var der noget, du gik glip af? Få overblikket over de mest populære artikler her.

I denne artikel får du et overblik over månedens mest populære artikler, som du har mulighed for at læse eller genlæse. Artiklerne står i prioriteret rækkefølge, så den første på listen er den mest læste.

  1. Baum und Pferdgarten i strid med dansk modegigant
  2. Ny direktør hos Laurie
  3. IC Group overvejer stadigvæk salg af sit bedste brand
  4. Fusionen mellem Brands4kids og Melton er aflyst
  5. Jack & Jones lancerer børnetøj
  6. Stine Goya: Drastiske ændringer i bestyrelse og ejerkreds
  7. Den intelligente alarmbrik
  8. Højstræbende dansk tøjmærke melder konkurs
  9. Tidligere Hummel-chef dropper erstatningssag
  10. Markant omsætningsvækst hos JBS
  11. Ny ejerstruktur puster liv i Pure Lime
  12. Ny metode: Det er slut med kopivarer
  13. Bahne-koncernen booster bundlinjen
  14. Henrik Libak: Mulighederne for succes i detailbranchen er store
  15. Message: Onlinesuccessen bygger på retailerfaring
  16. Ny kampagne fra Bianco: “Den frække dreng i klassen”
  17. Hvordan vækker man et slidt sportsmærke?
  18. Nye tal for detailomsætningen december 2017
  19. Pilgrim-regnskab: “Vi må væbne os med tålmodighed”
  20. Danskerne vælger nethandel – men hvorfor?