Både skuffende og positive resultater, bæredygtige initiativer og brancheaktørernes kommentarer til nedlukningen af detailbutikkerne er blandt de mest læste artikler i februar 2021.
TØJ – Fashion & Business Trends har samlet et overblik over, hvad læserne har klikket mest på i sæsonens sidste vintermåned. Læs eller genlæs de 20 mest populære artikler her.
1 || Aarhusbrand søger patent på bukser med nyskabende funktion
2 || Resultat under niveau hos stor modekoncern
3 || JBS overtager velrenommeret trikotagevirksomhed
4 || Bestseller-brand i nyt samarbejde: ”Vi ser dette som værende en del af fremtidens retail”
5 || Efter massiv vækstrejse leverer dansk modebrand status quo-resultater i nyeste regnskab
6 || Direktør for herretøjskæder: ”Det er en monopollignende tilstand”
7 || Løve-kamp om Basic Apparel: Derfor valgte vi Jesper Buch
8 || Dansk undertøjsproducent oplever markant onlinevækst
9 || Bestseller-brand lancerer nyt 3D-univers
10 || H&M Danmark får ny direktør
11 || To ud af tre virksomheder har problemer med vareimport
12 || Stor butikskæde med nyt regnskab og resultatet følger ikke forventningerne
13 || Oplagte købere takker nej til Magasin
14 || To brands med produkter til børn indgår bæredygtigt designsamarbejde
16 || Advarsel: Forbrugerne tager coronahævn, når de er vaccineret
17 || Ny rekord fra Shaping New Tomorrow
19 || Modebrand med ny app: ”Coronapandemien blev startskuddet for udviklingen”
20 || DK Company: Vi glæder os til august
Foto: H&M