Både skuffende og positive resultater, bæredygtige initiativer og brancheaktørernes kommentarer til nedlukningen af detailbutikkerne er blandt de mest læste artikler i februar 2021.


TØJ – Fashion & Business Trends har samlet et overblik over, hvad læserne har klikket mest på i sæsonens sidste vintermåned. Læs eller genlæs de 20 mest populære artikler her.


1 || Aarhusbrand søger patent på bukser med nyskabende funktion

2 || Resultat under niveau hos stor modekoncern

3 || JBS overtager velrenommeret trikotagevirksomhed

4 || Bestseller-brand i nyt samarbejde: ”Vi ser dette som værende en del af fremtidens retail”

5 || Efter massiv vækstrejse leverer dansk modebrand status quo-resultater i nyeste regnskab

6 || Direktør for herretøjskæder: ”Det er en monopollignende tilstand”

7 || Løve-kamp om Basic Apparel: Derfor valgte vi Jesper Buch

8 || Dansk undertøjsproducent oplever markant onlinevækst

9 || Bestseller-brand lancerer nyt 3D-univers

10 || H&M Danmark får ny direktør

11 || To ud af tre virksomheder har problemer med vareimport

12 || Stor butikskæde med nyt regnskab og resultatet følger ikke forventningerne

13 || Oplagte købere takker nej til Magasin

14 || To brands med produkter til børn indgår bæredygtigt designsamarbejde

15 || Direktør for børnetøjsvirksomhed: ”Det kan ikke passe, at det smitter mindre at være i Bilka end en lille børnetøjsforretning”

16 || Advarsel: Forbrugerne tager coronahævn, når de er vaccineret

17 || Ny rekord fra Shaping New Tomorrow

18 || Medstifter om nyt retail-koncept: ”Det er et fællesskab for bæredygtige brands, der ønsker at møde kunderne ’i virkeligheden’”

19 || Modebrand med ny app: ”Coronapandemien blev startskuddet for udviklingen”

20 || DK Company: Vi glæder os til august

Foto: H&M