Blandt de mest læste artikler på branchebladettoj.dk i juli er nyheder om, at direktøren hos Minimum indtræder som partner, og at Bestseller henter ny kommunikationschef. Læs eller genlæs de 20 mest populære artikler. 


Hver måned samler TØJ – Fashion & Business Trends et overblik over, hvad læserne har klikket mest på i den forgange måned på branchebladettoj.dk.


1 || Direktør indtræder som partner i Minimum A/S

2 || Ball Group-direktør om 2020-regnskab: “Vi kommer stærkt tilbage”

3 || Herretøjsbrandet Signal ser fremad med flere nyheder i ærmet

4 || Aarhusvirksomhed vender udvikling efter coronapåvirket regnskab i 19/20

5 || Bestseller henter ny kommunikationschef fra Salling Group

6 || 2020-regnskab fra Nü: Strategiske tiltag skal understøtte fremtidig indtjening

7 || Amerikansk modekæde skifter kurs i Europa

8 || Forhandler af børne- og babyudstyr får ny direktør

9 || Bestseller investerer i tekstilteknologi og sikrer sig købsaftale på cirkulært materiale

10 || Minimum omdanner usolgt varelager til cirkulær kollektion

11 || Ny vækststrategi koster hos Dea Kudibal

12 || Basic Apparel åbner første butik

13 || Hvad bliver kendetegnende for danskernes forbrug i resten af 2021?

14 || Ny OL kollektion fra Bestseller

15 || Tonsure: Nyt team vil skabe et inkluderende, globalt herrebrand

16 || Soulland klar med nyt grønt initiativ

17 || Efter svært år har Han Kjøbenhavn overskud på bunden

18 || Markberg knækker koden til zero waste-læderproduktion

19 || Sarah Grünewald og Hans Lindberg stifter nyt sportsbrand

20 || Digitalisering: Buzzword eller virkelighed?

Foto: Echte