Blandt de mest læste artikler på branchebladettoj.dk i juli er nyheder om, at direktøren hos Minimum indtræder som partner, og at Bestseller henter ny kommunikationschef. Læs eller genlæs de 20 mest populære artikler.
Hver måned samler TØJ – Fashion & Business Trends et overblik over, hvad læserne har klikket mest på i den forgange måned på branchebladettoj.dk.
1 || Direktør indtræder som partner i Minimum A/S
2 || Ball Group-direktør om 2020-regnskab: “Vi kommer stærkt tilbage”
3 || Herretøjsbrandet Signal ser fremad med flere nyheder i ærmet
4 || Aarhusvirksomhed vender udvikling efter coronapåvirket regnskab i 19/20
5 || Bestseller henter ny kommunikationschef fra Salling Group
6 || 2020-regnskab fra Nü: Strategiske tiltag skal understøtte fremtidig indtjening
7 || Amerikansk modekæde skifter kurs i Europa
8 || Forhandler af børne- og babyudstyr får ny direktør
9 || Bestseller investerer i tekstilteknologi og sikrer sig købsaftale på cirkulært materiale
10 || Minimum omdanner usolgt varelager til cirkulær kollektion
11 || Ny vækststrategi koster hos Dea Kudibal
12 || Basic Apparel åbner første butik
13 || Hvad bliver kendetegnende for danskernes forbrug i resten af 2021?
14 || Ny OL kollektion fra Bestseller
15 || Tonsure: Nyt team vil skabe et inkluderende, globalt herrebrand
16 || Soulland klar med nyt grønt initiativ
17 || Efter svært år har Han Kjøbenhavn overskud på bunden
18 || Markberg knækker koden til zero waste-læderproduktion
19 || Sarah Grünewald og Hans Lindberg stifter nyt sportsbrand
20 || Digitalisering: Buzzword eller virkelighed?
Foto: Echte