Den københavnske modemesse gør sit for at tilpasse sig en moderne verden – med Covid-19 oveni hatten. Derfor løfter CIFF nu sløret for en ny digital platform.
CIFF Digital. Det er navnet på den nye digitale platform, som inden længe bliver tilgængelig for alle indkøbere, der måtte have interessen i at udforske CIFF-udstillernes kollektioner og lookbooks samt placere ordrer online.
“I denne uges ‘Om os’ er vi stolte af at præsentere vores nyeste tilføjelse til den moderne verden – CIFF Digital. Hos CIFF tilstræber vi løbende at tilpasse os den moderne verden for at understøtte forretningsmuligheder og etablere forbindelser mellem udstillere og indkøbere så let som muligt,” skriver modemessen i en pressemeddelelse.
Gennem den nye digitale platform kan indkøbere søge efter brands og specifikke produkter ved at filtrere deres søgninger efter stil, kategori og flere andre egenskaber. En ‘album-funktion’ gør det muligt for brugeren at gemme sine favoritter, organisere og optimere den besøgendes oplevelse og navigation på platformen.
Platformen indeholder også et ‘matching-system’, som ud fra de gemte favoritter i album-funktionen kan foreslå brands i stil med det, indkøberen for tilkendegivet at synes om. Herudover vil det også være muligt at få adgang til lookbooks og showrooms, skabe kontakter og placere ordrer – hele året rundt.
Platformen er endnu ikke lanceret, og det fremgår heller ikke i pressemeddelelsen, hvornår CIFF endeligt åbner op for platformen.
Foto: CIFF