Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Adi Lissi Karen Madsen
Agth Thora Wentzel
Aksel Rene Møller
Alexander Bach Gram
Alexander Thomas Martensen-Larsen
Ali Mohammed Zeboun
Allan Bach Pedersen
Allan Duderstadt Feder
Allan Engedal
Allan Freivald
Allan Kvist
Allan Muff
Allan Simon Kern
Allan Søby Feldt
Allan Timm
Allan Vad Nielsen
Allan Voldby Høgfeldt
Amalie Tønder Jørgensen
Anders Boelskift
Anders Boyer-Søgaard
Anders Christian Møller
Anders Cleemann
Anders Ejlskov Hust
Anders Hauge
Anders Hebo Jensen
Anders Hjort Lund
Anders Holch Povlsen
Anders John Vedel
Anders Kresten Freund
Anders Mondrup
Anders Rune Jensen
Anders Ryberg
Anders Scheel Frederiksen
Anders Schroll Christiansen
André Kasprzak
Andreas Haugstrup Hommelhoff
Andrej Robert Larsen
Anette Aaskov
Anette Kollerup Iversen
Anita Heske
Anja Camilla El-idrissi Pedersen-Alajdi
Anja Plougmann
Ann M Engel
Ann-Mona Kulsø Larsen
Anna Kasprzak
Anna Søndergaard
Anne Broksø
Anne Christine Persson
Anne Hjort Lund
Anne Katrine Drost Lewinsky
Anne Katrine Nøhr Mardahl
Anne Kjær Thygesen
Anne Krarup
Anne Kristine Løkkegaard
Anne Lindgren Jensen
Anne Mette Kaufmann
Anne Skovgaard Schøler
Anne Sofie Olrik
Anne Stæhr
Anne-Kathrine Ulrich
Anne-Marie Krog
Anne-Sofie Birgitte Brerup
Annemarie Winther
Annemette Markvad
Annette Henriksen
Annette Laustrup Nielsen
Annette Michele Rahbæk
Annette Pia Brøndholt Sørensen
Aoife Mary Blicher
Arne Høg Højbo Jensen
Arne Magne Eike
Arne Nielsen
Arne Vejrum
Asbjørn Christoffersen
Asbjørn Dahlberg
Asbjørn Thomsen
Astrid Andersen
Astrid Haug
August Emanuel Jensen
Et pænt goddag til Munthe

Naja Munthes forvandling af Munthe plus Simonsen til Munthe er blevet taget godt imod – ikke bare på catwalken, men også økonomisk: Sidste år var overskuddet 2,8 millioner kroner, og Naja Munthe forventer, at det bliver endnu højere næste gang.


Oliver Grundahl: ”Jeg har gjort det med hjertet, ikke hjernen”

Da den kendte danske modedesigner Ivan Grundahl faldt død om i sin trappeopgang efter sin 65 års fødselsdagsfest, var der ikke noget generationsskifte på plads. Hans søn, arkitekt Oliver Grundahl, valgte at tage over – men det var en beslutning taget med hjertet, ikke hjernen, fortæller sønnen, der nu søger en ny daglig leder til modevirksomheden.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.