Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Tage Eggert Andersen
Tage Pedersen
Tanja Rimann Sandgaard
Tea Marie Terndrup Pedersen
Teis Werring Bruun
Therese Helmer Wentzel
Thomas Alexander Lynggaard Kønigsfeldt
Thomas Bastrup
Thomas Bo Blæsbjerg
Thomas Bæch
Thomas Børglum Jensen
Thomas Daniel Dam Larsen
Thomas David Holm Møller
Thomas Egon Larsen
Thomas Elias Møller
Thomas Fogh Schwartz
Thomas Gammelgaard Frederiksen
Thomas Goya Hertz
Thomas Gyvelgaard Andersen
Thomas Hagerup
Thomas Haurum
Thomas Hertzum Nissen
Thomas Husted
Thomas Johnsen
Thomas Klausen
Thomas Lauge Christensen
Thomas Mardahl Petersen
Thomas Nederby Svenningsen
Thomas Nielsen
Thomas Petersen Eldor
Thomas Ryge Mikkelsen
Thomas Skare Viller
Thomas Stig Plenborg
Thomas Svarre Refdahl
Thomas Tygesen
Thomas Tygesen
Thomas Utoft
Thomas Villum Folmann
Thor Stadil
Thøger Thøgersen
Tim Faith Hancock
Tim Kragh Christensen
Tina Bossen
Tina Casmose
Tina Fohlmann Poulsen
Tina Fruergård Raasteen
Tina Hodde Sørensen
Tina Høgsted Svanberg
Tina Koldkjær
Tina Steentoft
Tine Holt Møller
Tine Michelle Løgager
Tobia Sloth
Tom Christensen
Tom Sten Behrens-Sørensen
Tom Tinning
Tommas Olsen
Tommy Holte
Tony Michael Halkjær
Torben Bang Jensen
Torben Brodersen
Torben Fog
Torben Gerhard Andersen
Torben Hartvigsen
Torben Janholt
Torben Klausen
Torben Lund Faurholt
Torben Martin Olsen
Torben Snedevind
Torben Sørensen
Tove Birgitte Pedersen
Tove Harriet Grosbøl
Tove Jensen
Trine Gry Fyhr
Trine Ilsted Kristiansen Keseric
Trine Puge
Trine Skoller
Trine Tirsgaard
Troels Holch Povlsen
Tue Byskov Bøtkjær
Tue Pambi Deleuran
Tue Paulsen
Tusnelda Bloch
Et pænt goddag til Munthe

Naja Munthes forvandling af Munthe plus Simonsen til Munthe er blevet taget godt imod – ikke bare på catwalken, men også økonomisk: Sidste år var overskuddet 2,8 millioner kroner, og Naja Munthe forventer, at det bliver endnu højere næste gang.


Oliver Grundahl: ”Jeg har gjort det med hjertet, ikke hjernen”

Da den kendte danske modedesigner Ivan Grundahl faldt død om i sin trappeopgang efter sin 65 års fødselsdagsfest, var der ikke noget generationsskifte på plads. Hans søn, arkitekt Oliver Grundahl, valgte at tage over – men det var en beslutning taget med hjertet, ikke hjernen, fortæller sønnen, der nu søger en ny daglig leder til modevirksomheden.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.