Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Palle Bruun Rasmussen
Palle Kjær
Paul Georg Christoffer Høg Madsen
Paul Gram
Pauline Gram
Paw Thorup Hansen
Peder Tang
Peder Tuborgh
Peer Juul Glud
Peer Pommergaard Jessen
Per Bank
Per Bech Gasseholm
Per Brandt
Per Buch
Per Bøgelund Hagelskjær
Per Grinderslev Søndergaard
Per Gullestrup
Per Henriksen
Per Ingemann Jensen
Per Jensen
Per Johansen
Per Kragh Nielsen
Per Lilholt
Per Lisberg
Per Meilandt Bygholm
Per Ole Kalstrup Christiansen
Per Pelle Johannsen
Per Rasmussen
Per Thue Sørensen
Per Ulrik Andersen
Per Vangsgaard
Pernille Andres
Pernille Høg Højbo Madsen
Pernille Kring Friis
Pernille Utzon-Rødbro
Pernille Wildfang
Peter Alfred Egstrand Andersen
Peter Bachmann
Peter Bendix Bigum
Peter Bennhøft Degn
Peter Bjerregaard Rasmussen
Peter Buch Knudsen
Peter Christian Høyer
Peter Fabricius
Peter Fabrin
Peter Frederik Suhm Heering
Peter Guldahl Hildebrandt
Peter Henriksen
Peter Hertz
Peter Høfler
Peter Johansen
Peter Johansen
Peter Julius Nemeth Galsgaard
Peter Jørgen Kodbøl Jørgensen
Peter Jørgensen
Peter Mazur
Peter Midtgaard
Peter Müller
Peter Reimers-Jessen
Peter Riis Hansen
Peter Rohde Andersen
Peter Sextus Rasmussen
Peter Steen Hildebrandt
Peter Steensbæk Kjær
Peter Stengade
Peter Ulrik Jensen
Peter Vallentin
Peter Vestervig Christensen
Peter Yhlen
Philip Lotko Wormslev
Philipp Fin Christof Rosenkjeer
Pia Bentsen Larsen
Pia Coster
Pia Grønlund
Pia Jeanett Schirmer
Pia Silfen-Jensen
Poul Bækgaard Laursen
Poul Elkjær
Poul Erik Visborg
Poul Erland Erichsen
Poul Høgsberg Wentzel
Poul Iver Iversen
Poul Kusk
Poul Martin Kolind Bertelsen
Poul Michael Bjørnskov
Poul Plougmann
Poul Steen
Poul Thyregod
Poul Ulrik Godskesen
Poul Utzon-Rødbro
Povl Christian Lütken Frigast
Preben Bentholm Ritter
Preben Clemens
Preben Holm
Preben Laust Jørgensen
Et pænt goddag til Munthe

Naja Munthes forvandling af Munthe plus Simonsen til Munthe er blevet taget godt imod – ikke bare på catwalken, men også økonomisk: Sidste år var overskuddet 2,8 millioner kroner, og Naja Munthe forventer, at det bliver endnu højere næste gang.


Oliver Grundahl: ”Jeg har gjort det med hjertet, ikke hjernen”

Da den kendte danske modedesigner Ivan Grundahl faldt død om i sin trappeopgang efter sin 65 års fødselsdagsfest, var der ikke noget generationsskifte på plads. Hans søn, arkitekt Oliver Grundahl, valgte at tage over – men det var en beslutning taget med hjertet, ikke hjernen, fortæller sønnen, der nu søger en ny daglig leder til modevirksomheden.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.