Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Nadia Dolmark-Drejer
Nadia Myrrhøj
Naja Munthe
Naja Silfen
Nanna Marie Søbirk Poulsen
Nanny Leth Kristensen
Nick Jensen
Nickie Thorsø Isaksen
Nicolai Dines Kærgaard
Nicolai Nørskov
Nicolaj Reffstrup
Niels Breining
Niels Bruun
Niels Christian Katballe
Niels Erik Martinsen
Niels Eskildsen
Niels Haahr Christensen
Niels Holch Povlsen
Niels Høigaard Hald
Niels Iskou Rasmussen
Niels Laurits Thygesen
Niels Loft Pedersen
Niels Nielsen Krogh
Niels Nordal Johansen
Niels Ole Leth Olesen
Niels Strøyer Christophersen
Niels Torben Dam
Niels Ulrik Heine
Niels-Henrik Henriksen
Nikolai Julius Monies
Nikolai Peter Utzon-Rødbro
Nikolaj Anders Hust
Nikolaj Buchhave
Nikolaj Dylsing Olsen
Nikolaj Vejlsgaard
Nils Smedegaard Andersen
Nina Warberg Sejersen
Et pænt goddag til Munthe

Naja Munthes forvandling af Munthe plus Simonsen til Munthe er blevet taget godt imod – ikke bare på catwalken, men også økonomisk: Sidste år var overskuddet 2,8 millioner kroner, og Naja Munthe forventer, at det bliver endnu højere næste gang.


Oliver Grundahl: ”Jeg har gjort det med hjertet, ikke hjernen”

Da den kendte danske modedesigner Ivan Grundahl faldt død om i sin trappeopgang efter sin 65 års fødselsdagsfest, var der ikke noget generationsskifte på plads. Hans søn, arkitekt Oliver Grundahl, valgte at tage over – men det var en beslutning taget med hjertet, ikke hjernen, fortæller sønnen, der nu søger en ny daglig leder til modevirksomheden.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.