Personer i modebranchen

ABCDEFGHIJKLMNOPRSTUVW

Navn
Kai Elle Buch Knudsen
Kaj Henry Heireth Levorsen
Kaj Iver Lindegaard Kristensen
Kamille Carolina Østergaard
Karen Simonsen
Karin Anne Lohmann Brandt
Karin Nielsen
Karin Pedersen Thorsen
Karin Salling
Karina Mundt Holst
Karina Nørgaard
Karina Sejrup
Karl Georg Rasmussen
Karl-Heinz Werner Toosbuy
Karsten Beedholm Rasmussen
Karsten Borch
Karsten Engdahl
Karsten Kielland
Karsten Lundgaard
Karsten Nørbjerg Christensen
Kasper Bondegaard Pedersen
Kasper Bøgelund Larsen
Kasper Høj Rasmussen
Kasper Reinhold Moeslund
Kasper Toftekær Philipsen
Kasper Ulrich
Katrine Hannibal
Katrine Lindgren Johansen
Keld Mikkelsen
Keld Skov
Kell Therkildsen
Kenneth Bach Pedersen
Kenneth Davids
Kenneth Elkjær
Kent Medom Christensen
Kigge Hvid
Kim Birch-Nielsen
Kim Hauberg Fischer
Kim Hyldahl
Kim Lindholm Rasmussen
Kim Vedel Hansen
Kira Rasmussen
Kirsa Jespersen
Kirsten Skougaard Frandsen
Kjeld Kornum
Kjeld Mortensen
Klaus Bøie Christiansen
Klaus Nielsen
Klaus Overgaard Nielsen
Klavs Breckling
Knud Erik Laursen
Knud Hjort-Madsen
Knud Ørgaard Nielsen
Knut Sejten
Konrad Artur Kierklo
Kresten Bo Petersen
Kresten Lei
Kristian Gustav Andersson
Kristian Henning Jensen
Kristian Møller Smidt
Kristian Noer
Kristian Rahbek Kaasgaard
Kristian Tanderup Kristensen
Kristine Anker Holgaard
Kristine Frølund Johansen
Kristine Overgaard Nielsen
Kuno Kildetoft Mehlsen
Kurt Christiansen
Kurt Frank Sommer
Kurt Hagelskjær Skov
Kurt Madsen
Et pænt goddag til Munthe

Naja Munthes forvandling af Munthe plus Simonsen til Munthe er blevet taget godt imod – ikke bare på catwalken, men også økonomisk: Sidste år var overskuddet 2,8 millioner kroner, og Naja Munthe forventer, at det bliver endnu højere næste gang.


Oliver Grundahl: ”Jeg har gjort det med hjertet, ikke hjernen”

Da den kendte danske modedesigner Ivan Grundahl faldt død om i sin trappeopgang efter sin 65 års fødselsdagsfest, var der ikke noget generationsskifte på plads. Hans søn, arkitekt Oliver Grundahl, valgte at tage over – men det var en beslutning taget med hjertet, ikke hjernen, fortæller sønnen, der nu søger en ny daglig leder til modevirksomheden.



Go small to grow big: Influencer marketing i den danske modebranche

Det har aldrig været sværere for danske modevirksomheder at fange forbrugernes opmærksomhed. Forbrugerne er i dag mere oplyste og sofistikerede end nogensinde, de er blevet mere kræsne og kan ikke lokkes til bare at købe tilfældige produkter. Influencer marketing er en markedsføringsform i kraftig vækst – især i modebranchen. Et netop afsluttet forskningsprojekt fra Copenhagen Business School om influencer marketing konkluderer, at modevirksomheder griber influencer marketing an vidt forskelligt, og at branchens brug af marketingmetoden står ved en markant skillevej.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.