Virksomheder i modebranchen

Har vi glemt en virksomhed? Tip os på support@pejgruppen.dk.

2ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZØ

Firmanavn Stiftelsesdato Selskabskapital Antal ansatte
GANNI A/S 06-05-1999 1.572.000 50-99
GINA TRICOT A/S 17-03-2008 500.000 100-199
GLOBAL CONNECTIONS LTD. ApS 01-09-2005 400.000 2-4
Global Fashion Agenda A/S 12-10-2015 500.000 10-19
GNIOUS A/S 01-10-2007 515.000 0-0
GODSKE GROUP A/S 01-07-1989 1.001.000 20-49
GRAUMANN DESIGN ApS 14-06-2005 125.000 2-4
GREEN COMFORT A/S 29-08-1994 500.000 10-19
Green Cotton Group Denmark A/S 01-12-1991 2.967.000 10-19
GRO ApS 13-10-2010 80.000 1-1
GROUP 88 A/S 26-06-2001 3.000.000 100-199
GUSTAV A/S 07-04-2009 500.010 10-19

Nyheder

Trine Wackerhausen: ”Stop overproduktionen”

På trods af designmæssig succes lukkede Trine Wackerhausen for et par år siden sit eget brand, Wackerhaus. ”Nu er jeg lykkelig,” siger designeren, der i dag er freelancer og laver få design i eget navn. Hun opfordrer branchen til at producere mindre tøj – og dermed langt færre udsalg og lagersalg.


3 tidløse klassikere du bør satse på

De klassiske silhuetter med et nutidigt tvist bliver eftertragtet i takt med, at forbrugerne bliver mere bevidste om forbrugskulturens effekt på klimaet. Her får du tre tidløse modeklassikere, der er værd at holde øje med i de kommende sæsoner.


Vernon Sport: ”Jeg købte en brugt Citroën 2CV flipperbil, og så var det ellers bare ud på landevejen”

Vernon Sport er en distributørvirksomhed til hele Skandinavien, som i dag repræsenterer omkring 14 forskellige brands til både mænd, kvinder og børn. Virksomheden kunne i 2018 fejre 30­års jubilæum, og i den forbindelse har TØJ talt med administrerende direktør, Morten Vernon, som med sine 55 år kører og udvikler virksomheden med fast og kyndig hånd – dog med en snert af barnlig glæde og en masse drengestreger til overs.


Sko: 7 tendenser du skal holde øje med

pej gruppens trendteam præsenterer syv forskellige skotendenser, som du skal holde øje med de kommende sæsoner. Byd velkommen til nyfortolkninger af cowboystøvlen, sjove detaljer, der får os til at trække på smilebåndet, bling-bling og et glædeligt gensyn med 90’erne og 00’erne. Tendenser og trends som appellerer til en stigende forbrugerefterspørgsel efter originalitet og autenticitet.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.