Virksomheder i modebranchen

Har vi glemt en virksomhed? Tip os på support@pejgruppen.dk.

2ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZØ

Firmanavn Stiftelsesdato Selskabskapital Antal ansatte
T. EGGERT ANDERSEN. AGENTUR ApS 01-06-1979 200.000 2-4
T. TYGESEN INVEST A/S 09-05-1985 1.000.000 1-1
T.B.C. ApS - TOTAL BRAND CONCEPT 04-04-2000 125.000 0-0
TAILOR SHAPED ApS 30-10-2012 322.462 10-19
TASKO ApS 19-11-1980 200.000 1-1
TEE JAYS A/S 26-06-1979 500.000 20-49
TEX-TIME AF 2010 ApS 31-08-2010 100.000 10-19
The Headwear Company A/S 08-07-1985 2.600.000 5-9
The New ApS 08-12-2015 200.000 2-4
THYGESEN TEXTILE GROUP A/S 26-09-2008 12.000.000 2-4
THYGESEN TEXTILE SOLUTIONS A/S 02-01-1984 15.000.000 5-9
Ticket Woman ApS 27-11-2016 50.000 -
TIF & TIFFY DENMARK ApS 01-08-2007 300.000 2-4
TJELLESEN GROUP ApS 25-11-2010 80.000 1-1
TRENDDAY ApS 10-02-2015 50.000 2-4
TRENDHIM ApS 10-06-2009 126.000 50-99
TRENDSALES ApS 10-08-2004 125.000 50-99
Trendy Europe A/S 04-11-2016 500.000 -
TRIM LUND TRADING ApS 15-06-1987 200.000 5-9
TRIUMPH INTERNATIONAL TEXTIL A/S 22-09-1956 20.200.000 100-199
TROELSTRUP A/S 01-07-1998 1.000.000 20-49
Tusnelda Bloch LAB IVS 15-06-2015 1 1-1
TYGESEN COMPANY A/S 15-10-1989 625.000 10-19
TØJLAGERET A/S 08-08-1980 1.000.000 5-9

Nyheder

Trine Wackerhausen: ”Stop overproduktionen”

På trods af designmæssig succes lukkede Trine Wackerhausen for et par år siden sit eget brand, Wackerhaus. ”Nu er jeg lykkelig,” siger designeren, der i dag er freelancer og laver få design i eget navn. Hun opfordrer branchen til at producere mindre tøj – og dermed langt færre udsalg og lagersalg.


3 tidløse klassikere du bør satse på

De klassiske silhuetter med et nutidigt tvist bliver eftertragtet i takt med, at forbrugerne bliver mere bevidste om forbrugskulturens effekt på klimaet. Her får du tre tidløse modeklassikere, der er værd at holde øje med i de kommende sæsoner.


Vernon Sport: ”Jeg købte en brugt Citroën 2CV flipperbil, og så var det ellers bare ud på landevejen”

Vernon Sport er en distributørvirksomhed til hele Skandinavien, som i dag repræsenterer omkring 14 forskellige brands til både mænd, kvinder og børn. Virksomheden kunne i 2018 fejre 30­års jubilæum, og i den forbindelse har TØJ talt med administrerende direktør, Morten Vernon, som med sine 55 år kører og udvikler virksomheden med fast og kyndig hånd – dog med en snert af barnlig glæde og en masse drengestreger til overs.


Sko: 7 tendenser du skal holde øje med

pej gruppens trendteam præsenterer syv forskellige skotendenser, som du skal holde øje med de kommende sæsoner. Byd velkommen til nyfortolkninger af cowboystøvlen, sjove detaljer, der får os til at trække på smilebåndet, bling-bling og et glædeligt gensyn med 90’erne og 00’erne. Tendenser og trends som appellerer til en stigende forbrugerefterspørgsel efter originalitet og autenticitet.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.